enriquegp
Newbie
Registered: 7-4-2009
Member Is Offline
Mood: open
|
|
wanna ride along to La Paz From San Diego?
Hi everybody!
Im driving to La Paz from San Diego on the 11th (more or less, c0uld be one or two days earlier), if you want to ride along send me an e-mail at
enrique6823@gmail.com or nextel at 152*15*15807 or Reply or msn at egpxdr@hotmail.com
I plan to take 4 to 5 days to get there, that means spending some time chillin and camping here and there, dont know exactly where yet.
Im Mexican, 25 year-old, spanish-english speaking, i go to college and live in ensenada. Im attaching a picture of me
im driving in a jeep wrangler with my golden retriever, i like the beach, snorkeling, fishing, climbing, and pretty much any outdoor or xtreme sport,
and im going to la paz for free-diving training with some friends that are already down there.
If you surf i'd love to learn, never tried it but willing to spend time at it if you wanna take ur board.
i guess i could fit up to two people.
Im not neccesarily looking for gas support, thats up to your posibilities.
Just tought i might post this and see who's up for a some baja adventure.
dont hessitate to contact me!
paz hermanos!
http://img118.imageshack.us/img118/8231/enriqueydrumbalo.jpg
[Edited on 7-4-2009 by enriquegp]
|
|
shari
Select Nomad

Registered: 3-10-2006
Member Is Offline
Mood: there is no reality except the one contained within us "Herman Hesse"
|
|
Hola enrique y bienvenido a Nomadlandia!! Que bien que estas aqui hermano...falta mas mexicanos. Y me gusto que incluyo su foto...siempre es lindo ver
as cadas de la gente aqui para tener mas confianza. Mi hija Sirenita tambien vive en ensenada y le gusta surfear y deportes. Puedes mandarle una U2U
mensaje aqui. Deberia venir a visitarnos aqui en Asuncion por las fiestas en el medio de agosto...pues...bienvenido de nuevo y ojala que vas a
participar mas aqui...tenga buen viaje.
|
|
enriquegp
Newbie
Registered: 7-4-2009
Member Is Offline
Mood: open
|
|
Gracias shari,
Con mucho gusto nos vemos por aya en las fiestas! es bueno encontrar un lugar como este donde existan personas que gusten tanto de la baja como uno.
saludos
|
|
arrowhead
Banned
Registered: 5-5-2009
Member Is Offline
|
|
Quote: | Originally posted by enriquegp
Gracias shari,
Con mucho gusto nos vemos por aya en las fiestas! es bueno encontrar un lugar como este donde existan personas que gusten tanto de la baja como uno.
saludos |
Aquas! Creo que la mama esta cazando un novio para su hija.
No soy por ni contra apatía.
|
|
shari
Select Nomad

Registered: 3-10-2006
Member Is Offline
Mood: there is no reality except the one contained within us "Herman Hesse"
|
|
no es cierto...ya tiene su media naranja...pero siempre le gusta conocer mas amigos nuevos. Aqui le esperamos para las fiestas.
|
|